niedziela, 30 maja 2021

52--- Wyniki Candy

 Witajcie moje drogie , czas by ogłosić wyniki, ponieważ czas zapisu już minął. W zabawie wzięło udział 13 uczestniczek/ szkoda ,ze tak mało/ Los tak chciał i zostały wylosowane dwie osoby  1/ bożenas /http://bozenaskowo.blogspot.com/  i 2/ Katarzyna https://szalkrzyzykow.blogspot.com/  Dziewczyny proszę o adresy na moją pocztę  tmacek @o2.pl  .Wszystkim pozostałym bardzo dziękuję za udział i życzenia. Muszę mieć trochę czasu by przygotować dla Was coś ciekawego , a w tygodniu przypada święto i kilka dni wolnych, a ja pewnie wybiorę się małą podróż. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Dziewczynom, a Tobie życzę miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla koleżanek! Uściski Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak mi miło:))))już piszę malia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom, a Ciebie pozdrawiam, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow.. nie spodziewałam sie... juz piszę emaila

    OdpowiedzUsuń