czwartek, 22 lipca 2021

61------ Czas wakacyjny

 To u mnie mniej robótkowo, ale są prace rozpoczęte , które trzeba skończyć, ogród , który wymaga ciągłej pielęgnacji, wnuki, które kręcą się juz drugi tydzień, gotowanie i tak na okrągło, no cóz dość narzekania, wszystko jest potrzebne i daję radę - jeśli jest wolna sobota i niedziela , to z mężem robimy krótkie wypady , ostatnio to nawet takie kiermaszowe. Dzisiaj przychodzę z aniołem , grafika z Arabeski / bo na malowanie nie mam czasu/ jest deska , ba nawet z korą i farby akrylowe i werniks, 



Czujecie jak pachna moje lilie , aż głowa boli 






8 komentarzy:

  1. Śliczny anioł :) U mnie lilie już przekwitły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu jak zawsze cudny ten Twój Anioł . A lilii właśnie nie mam ze względu na ich intensywny zapach, ale twoje rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham lilie, ich zapach i Twoje Anioły też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazek ładny a lilie zachwycające. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały Anioł, a kwiaty przecudne. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne lilie, a anioł po prostu zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny anioł ale lilie jeszcze piekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna anielica! U mnie też lilie zakwitły :) Podoba mi się lilia z drugiej fotki. Piękna.

    OdpowiedzUsuń