poniedziałek, 30 sierpnia 2021

70----- Coś innego

 Jak nie które z Was zauważyły do moich zainteresować wkroczyły dekoracje tekstylne, posługuję  się głównie bawełna i lnem , a wszystko to z potrzeby moich najbliższych , którzy składają najdziwniejsze zamówienia , a ja muszę i chcę sprostać, Dziś woreczki na brudna i czystą bieliznę , Taki zestaw pomoże utrzymać ład i porządek w walizce , a także rozpakowywanie po przyjeździe. A może i w niejednym domu , gdzie pozostali domownicy niezbyt dbają o porządek Dzięki mojej naszytej i wyhaftowanej aplikacji nie sposób pomylić , Wielkość standardowa 32x 30. Zaciągane na podwójny sznurek No i bawełna 100% , by mozna było prać w pralce przy 40 stopniach Pozdrawiam z zimnego i mokrego podkarpacia , Czyżby juz jesień ?




6 komentarzy:

  1. świetne woreczki, też kiedyś robiłam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już kiedyś wspomniałam bardzo lubię wyszywać literki z maszyną do szycie też sobie radzę a Twój pomysł jest godny naśladowania. Super są te Twoje woreczki!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham bawełnę i len dlatego bardzo podobają mi się Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, takie woreczki bardzo się przydają a do tego ślicznie wyglądają.
    Serdeczności Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń