wtorek, 21 września 2021

76--------- Torebki, sakiewki, a może worki

 Wino, to popularny produkt prezentowy, można w papier, skrzynkę lub pudełko opakować i juz idziemy na imprezę z gotowym prezentem. Jak wyróżnic się z tłumu i być oryginalnym, ? Uszyłąm worki z lnu bardzo mocnego, z boku wszyłam wstążeczkę Mój len jest w dwóch kolorach, żółty lub czerwony / a więc wino białe czy czerwone/ Powiem nieskromnie ,że ja z alkoholi to tylko czasem delektuje się winem / znajomi mówią ,że się nawet znam / Ale do worków wracam, chyba się tym tematem zaraziłam, , oczywiście hafcik musi być i tu sznureczkiem wyhaftowałam winogronka. Pozdrawiam , pogoda się robi coraz lepsza i to mnie cieszy 






4 komentarze:

  1. Pięknie się te woreczki prezentują, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu świetny pomysł na opakowanie wina na prezent. Hafcik tez mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś robiłam takie fartuszki na wino:))ale woreczki to bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń