sobota, 25 września 2021

77- Sezon grzybowy

 Jak na razie to chyba pogoda nie sprzyja, ale podobno wg wytrawnych grzybiarzy jeszcze będzie urodzaj. Ja dzięki mężowi , trochę grzybów ususzyłam , a troche mam w zamrażarce , no i dwa słoiczki marynowanych. Ale nie o zbiorach chce pisać. O woreczkach które uszyłam , ze 100% lnu . Ta tkanina zadba o świeżość, , dostęp tlenu i usunie nadmiar wilgoci. , a niepowtarzalny zapach zagości w spiżarni. Niektórzy też przekazują grzyby  do świątecznego żurku jako prezent i takie opakowanie dobrze się wpisuje. Nie sposób pomylić , bo hafcik mówi za wszystko Niby pogoda się poprawia i ja wybieram się w niedzielę na Jarmark św Michała w Ropie Więc zawsze mozna się ze mna spotkać Pozdrawiam




7 komentarzy:

  1. Tereniu to świetny sposób na przechowywanie grzybków. Widzę że woreczki wszelakie wzięły Cię na amen. A hafciki pierwsza klasa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne grzybowe hafciki. W naszym wiejskim lesie jeszcze dość marnie z grzybami, ale pogoda sprzyja ostatnio, więc może będzie ich więcej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, kolejne cudne woreczki.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne woreczki. Ładnie je ozdobiłaś haftami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. super te woreczki na grzybki:)

    OdpowiedzUsuń