czwartek, 7 lipca 2022

o kwiatach z mojego ogrodu

 Witam  i już kilka dni was nie odwiedzam , ale mam wakacyjnych gości, i trochę przy okazji zajęć domowych/ których nie sposób odpuścić/ Pracownia zamknięta i nie wiele się robi, więc dziś przedstawię Wam kilka faworytów z mojego ogrodu




i na koniec amarylis , zupełnie nie wiem dlaczego przestałam o niego dbać ,trochę na zasadzie OK mamy lekki servival niech sobie radzi , niech odpoczywa aż pewnego ranka mnie zaskoczył i wydał taki piękny kwiat
Moje drogie pewnie w niedzielę wybiorę się na Międzynarodowy Festiwal Folkloru Karpat w Trzcinicy  , więc możecie mnie tam odwiedzić , posłuchamy kapel , mozna będzie zakupić wiele nowości ogrodniczych , posmakować regionalnych smakołyków  

11 komentarzy:

  1. Piękne masz lilie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kwiaty! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu fajne masz kwiaty w ogrodzie. A to zazwyczaj tak jak jest, jak nie dbamy o kwiatka i o nim zapominamy to on nam zakwitnie żeby o sobie przypomnieć :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kwiaty, Teresko, ta biała lilia jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne! Uwielbiam kwiaty, Twoja Yuka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wybrałabym się na taki festiwal folkloru, miłej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń