wtorek, 28 czerwca 2022

43--- Moje uprawy

 Albo dekoracje ogrodu, lawenda - pachnie i kolor piękny , podobno lubi suszę , ale chyba polubiła miejsce, myślę że powstanie sporo woreczków zapachowych

A tak rosną nasze koszule i sukienki - len u mnie tylko dekoracyjne , jak mówi przysłowie - chcesz mieć kęs płótna dobrego - to siej len na św. Jerzego   i ja tak zrobiłam - piękne niebieskie kwiatuszki kwitną zawsze rankiem 
i jeszcze pierwsza lilia , czaruje nas urodą kwiatów i góruje ponad wszystkimi kwiatkami , mam ich dośc dużo , i pewnie będe pokazywać w miarę ich rozkwitu 
Ogrodowo to pewnie tyle , robótkowo odpoczywam  Pozdrawiam bardzo gorąco z nieba u mnie dzisiaj leje się żar !!!

5 komentarzy:

  1. U mnie lawenda zaczyna kwitnąć. Nawet nie wiedziałam że len jest tak dekoracyjny. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam len w każdej postaci!!!! Cudny jest, choć w formie już przerobionej ubraniowej gniecący :). U nas też taki żar!
    Buziaki Tereniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jest w Twoim ogrodzie, Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatuszki masz Tereniu :) Jaki ten len śliczny :)

    OdpowiedzUsuń