wtorek, 2 sierpnia 2022

47--- Jestem, jestem........

 Moi drodzy tyle czasu nic nie pisałam, ale to nie dowód , że miałam urlop, że wyjechałam, czy może choroba. Mam , mimo ,że wakacje wiele pracy, i to nie tylko w domu, gdzie zawsze jakiś drobny remont jest w wakacje, ,że mam dużo pracy w ogrodzie, a przecież w tym roku ogrom kiermaszy  targów , pokazów, i chętnie by się uczestniczyło, z czym nowym . Więc dziś kolejna praca plastyczna, taka deska z nowym spojrzeniem, . W kolejny weekend wybieram sie do Sanoka , swięto ikony, ale o tym napiszę wam w kolejnym poście Pozdrawiam i życzę zdrowia , pogoda jest zmienna i coraz więcej ludzi choruje 


5 komentarzy:

  1. Tych wojaży to Ci trochę zazdroszczę, a deska super wyszła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje deseczka, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek na desce wykonałaś. Udanych wyjazdów życzę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń