wtorek, 12 maja 2020

55- Krzyżykowa niespodzianka

Kasia , którą poznałam w świecie blogowym ogłosiła znowu jakąś zabawę, ponieważ , czas , gdzie wszyscy przesiadujemy w domu , postanowiłam wzić udział, bo tak z reguły ja nie biorę udziału w tych wyzwaniach, wymiankach itp. , ale teraz są wytyczne i to mi się podoba, ale do rzeczy dlaczego biorę udział
 1/ To jest blog tematyczny Szał krzyżyków , a ja po 10 latach / między czasie pergamano i ikony/ wróciłam do krzyżykowania , ale u mnie to są kolosy  , i teraz idą same religijne, / hm może to z wiekiem/ U Ciebie zawsze się zachwycam oprawą kartek
2/ Przypuszczam ,że Twoją nagroda , będą produkty , które mi się podobają , no takie hafciarskie
3/ No i Twoją mocną stroną bloga , oprócz prezentowanych prac jest ta liczba , z banerka 1500


5 komentarzy: