czwartek, 28 maja 2020

60--- coś inaczej ...

Czasem wpadają mi w ręce różnego rodzaju rzeczy , które składam w takim przepastnym pudle, kiedyś kupiłam taką bazę albumową czarną, szukałam odpowiedniego papieru by próbować go ozdobić. Trafiłam w sklepie na duży arkusz w gwiazdki , biało- czarny. W momencie , kiedy moja deska odłożona i grunt schnie., ja na biurku mam album. Pogoda nie sprzyja wyjściom na spacer czy do ogrodu , więc do  dzieła z albumem. Jest o wymiarze 20x25 cm, i 10 kart bindowanych. By zmieściło się więcej zdjęc , porobiłam kieszenie , karty rozkładane, nie mam za wiele doświadczenia, ale mi się to podoba. Zerknijcie na okładkę i kilka wewnętrznych kart








Myślę ,że będzie dobrym prezentem imieninowym dla  zacnej osoby, a tymczasem na blogu https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/05/otworz-szuflade-w-maju-i-wyjmij-z-niej.html

trwa wyzwanie gwiazdki i gwiazdeczki

Mój album właśnie leci na to wyzwanie

13 komentarzy:

  1. witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, ostatnio Małgosia tez pokazywała biało czarny album, i tez mi sie bardzo podobał. Tak elegancko, na prezent w sam raz. Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny album, rzeczywiście- taki inny!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko, super jest ten album. Juzżsobie wyobrażam jak pięknie będą w nim wyglądać kolorowe zdjęcia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Album bardzo oryginalny :D Fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumik oryginalny, ale jaki cudny, bardzo mi się podoba Tereniu. Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czarno białe projekty więc jestem zachwycona tym albumem. Świetnie dobrałaś Tereniu papier! Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze sobie poradziłaś z tą czarną bazą albumową. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. No klimacik jest :) piękna ozdoba sama w sobie nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Świetne ujęcie tematu! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń