poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Marynarski album ...

 Wakacje i u mnie dużo prac przewija się w tematyce morskiej, chociaż góry też bardzo lubię . Na obecną chwilę przygotowałam album z dodatkami w kolorach morza , ale więcej o albumie składa się z 24 kart papieru czeranego, całkiem dobrze mi się pracowalo, ponieważ jest szyty . Okładka jest z bermaty , która pomalowałam na biało , no i ozdobiłam . Wymiat tego albumu jest 18x22 cm, zmieści sporo zdjęc , dodatkowo ma kieszenie na kostkach 3 d Zdjęc mam mało poniewaz postradałam album, i robię komórką 






prace zgłaszam na konkurs sierpniowy https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/08/konkurs-sierpniowy-2020.html  KOLORY MARYNARSKIE 


6 komentarzy:

  1. Teresko, taki piękny morski album będzie idealny na wakacyjne zdjęcia. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu świetny jest ten albumik , zdjęcia z wakacji nad morzem będą w nim extra wyglądać.
    Powodzenia w konkursie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu wspaniały album :). Powodzenia w zabawie :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy i bardzo klimatyczny album. Uzupełniony wakacyjnymi zdjęciami będzie piękną pamiątką.
    Uściski Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy album na wakacyjne zdjęcia 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy Twój album.prosty i funkcjonalny. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń