sobota, 2 stycznia 2021

1- Podsumowanie - Znaki Zodiaku

  Czas by podsumować ten temat , który był publikowany przez cały rok w https://art-piaskownica.blogspot.com/2020/12/znaki-zodiaku-wyzwanie-uzupeniajace-i.html . Właściwie to dorobiłam tylko dwa znaki Wodnik i Waga/ chyba żabka nie przyjęła. /I teraz pora na zagospodarowanie. Pomyślałam o albumie. Wykorzystałam album na spirali metalowej jako bazę, moje pergaminowe znaki , ozdobne papiery w tonacji niebiesko- szarej. Ponieważ album jest w formacie A4 , więc dodałam , krótkie charakterystyki i daty / po których poznasz , pod jakim znakiem się urodziłaś/ Myślę , że będzie to dobry prezent na początek roku kalendarzowego, A teraz spójrzcie na całość; 














no i na zakończenie ogłoszenie o wyzwaniu .


Jeszcze  wszystkie znaki w całości 


9 komentarzy:

  1. Teresko, znaki zagospodarowałaś rewelacyjnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się! Świetny album.:) Tereniu, polecam ci tę stronę do robienia kolaży: https://www.fotojet.com Przeczytałam u Małgosi, że masz z tym problem. Jakbys chciała wiedzieć więcej, to pisz do mnie, pomogę. Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  3. WSPANIAŁY!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!
    Mnóstwa wspaniałych prac, możliwości spotykania się i podziwiania ich na żywo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko jest świetny i genialny sposób na zagospodarowanie wszystkich znaków. Jestem zachwycona. Fajny prezent będzie. Powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny album powstał, gratuluję!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku, jak najwięcej zdrowia i samych dobrych chwil.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, trzeba dużo pracy i wytrwałości żeby stworzyć taki album:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca! Gratuluję wytrwałości! Ja niestety poległam...

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała kolekcja!
    cieszę się, że podjęłaś wyzwania
    pozdrawiam Ki DT AP

    OdpowiedzUsuń