poniedziałek, 4 stycznia 2021

3--- Kartowanie u Ani

 W poprzednim roku brałam udział w tworzeniu kartek z Anią http://iwanna59.blogspot.com/, bardzo mi takie narzucone tematy pasują , bo nawet nie wiem , kiedy z pudełka wyciągam kartkę , jesli mi potrzeba na juz. Decyzja padła, że w tym roku też podejmuje się zabawy , no ale Ania dała wytyczne , robimy wg mapki. Banerek umieściłam na bocznym pasku, ale, ale w styczniu to ma być taka grafika 

a dodatkowo, kolor czarny i kropki. 
Oczywiście zrobiłam wg obu mapek 




W pierwszej papier kraftowy, ale motyl z kropkami i z czarnym kolorem/ pasowałoby go nazwać/

Druga ślubna kropki są , a bazy są na czarnym papierze i taki marginesik jest . No tak, kolażu nie umiem zrobić nawet z dwóch kartek, więc Aniu zabierz , którą chcesz Pozdrawiam Was bardzo ciepło, u mnie dzisiaj 10 stopni.





13 komentarzy:

  1. Tereniu jest super, tym razem wezmę obie kartki, kolażu może nie umiesz zrobić ale zdjęcie obu kartek to juz chyba potrafisz :-)
    Świetnie wyszły te kartki wg mapki no i super że udało się spełnić wszystkie wytyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, bardzo mi się podobają Twoje kartki. Zajrzyj, proszę, na pocztę - wysłałam Ci maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. POdziwiam, to nie sa łatwe mapki

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne obie, czerwona kojarzy mi się z biedroneczką, mimo białych kropeczek. A ta z czarnym motylkiem to taka w stylu retro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są super Tereniu, bardzo mi się podoba ten czarny motylek. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne karteczki.
    Pozdrawiam noworocznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie:) cudowny zestaw kolorystycznych na kartce z motylem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie sobie dałaś radę z wytycznymi- obie kartki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne obie kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne obie karteczki, a ta z motylkiem jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń