niedziela, 24 stycznia 2021

11- Kolejny anioł

 U mnie malowanie  teraz na czasie, w międzyczasie krzyzykuje , no i zwykłe domowe obowiązki. Mam kilka przygotowanych desek , i poszukuje wzorów głównie aniołów , ten akurat znaleziony w sieci na Pintereście  Farby akrylowe mam nowe, więc dobieram kolory  , ten jest w biało złotej sukience, ale go malowałam, ze względu na te dwa ptaki , które trzyma w swoich rękach, to są wg mnie gołąbki Popatrzcie na zdjęcia 



Niedziela sie ma ku końcowi, więc zyczę dobrego tygodnia 

10 komentarzy:

  1. piękny, podoba mi się pomysł i wykonanie. Tobie również życzę dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, gratuluję talentu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny anioł z gołąbkami, Teresko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz Tereniu, anioł ma w sobie mnóstwo ciepła i dobroci. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ja także mam nastrój na malowanie, tylko czasu brak :) podziwiam i zazdroszczę;););)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepiękny! Zakochałam się w jego włosach i delikatności. Cudny Tereniu!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń