czwartek, 16 grudnia 2021

102 - Coś do kuchni

 Dziś ściereczki kuchenne, miałam dwa duże kawałki bawełny w niebieską kratkę i postanowiłam uszyć komplety kuchenne z workami Jeden ma tylko ścierkę i worek , a drugi ma dwie ścierki i worek. Chyba juz od tych worków się nie uwolnię. 



Oczywiście tez dodaję hafcik I tak patrzę na wpisy, blogi wszędzie świąteczne ozdoby , a ja tu wylatuje z takimi rzeczami na codzień. Ale jak to u mnie musi być praktycznie W niedzielę wybieram się na kiermasz świąteczny , więc wypada mi jeszcze zrobić jakiś wianek 


Może jest ktoś z okolic Krosna to zapraszam Pozdrawiam i trzymajcie się zdrowo

8 komentarzy:

  1. Teresko, śliczne są te kuchenne kompleciki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Worków nigdy dość:) Fajne uszytki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia Teresko na tym kiermaszu. Ja tez z tych praktycznych, ileż można mieć ozdób świątecznych, które poleżą może z miesiąc ??
    Uważam że Twoje woreczki posłużą dużo dłużej i nie tylko na Święta. Są super, szyj aż Ci się nie znudzi. A ten dodatek w formie haftu to tylko wartość dodana do tych woreczków, jest super!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!!! Do zobaczenia w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te woreczki ,mogą być na świąteczny chlebek:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace Właśnie takie praktyczne i eleganckie rzeczy są nam bardzo potrzebne, a do tego idealny prezent. Miłego czasu na kiermaszu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne szyjątka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń