czwartek, 2 grudnia 2021

98--- Dziś bardzo owocowo

 Na pierwszy rzut serwetki, z motywem haftowanym na środku i mereżką  Patrząc na wyhaftowany owoc , nie sposób pomylić co jest w słoiku, bo z takim zamiarem je robiłam , by podarowane przetwory nabrały jeszcze bardziej słodyczy i były bardziej atrakcyjne. Jak juz zauważyłyście moje szycie to głównie detale drobne , praktyczne w kuchni, spiżarni, czy salonie. Myślę nawet jak by tu nazwać moje nowe hobby związane z naturalnymi tkaninami , gdzie często dodaję elementy haftu - może wy mi coś podpowiecie ? A teraz taki koktajl owocowy 




tu było bardzie pracowicie, bo to serwety , a właściwie komplet 4 szt z bawełny drukowane, ale w srodku jest jedna warstwa cienka , ociepliny, by mi było łatwiej pikować, tył jest czarny z lamówką czarna , uf to juz było pierwsze wyzwanie , ale dałam rady .


Teraz czekam na deski, aż mąż obrobi , by wpaść z jakimś aniołem Pozdrawiam 

5 komentarzy:

  1. Tereniu podziwiam bardzo. Te słoiczki z haftem tego co w środku są rewelacyjne, a te podkładki z cytrynkami to już mistrzostwo świata. Powodzenia te szyte przez Ciebie ozdoby pięknie będą wyglądać pod choinką !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, za równo te chusteczki na słoiki jak i podkładki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty, będę wspaniałą dekoracją słoiczków!
    Podkładki są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały owocowy koktajl, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają tak ozdobione słoiczki z przetworami. Twoje na dodatek mają jeszcze haft. Rewelacja 1. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń