środa, 8 czerwca 2022

40- Ciąg dalszy prac pergaminowych

 Mało teraz dodaję wpisów na moim blogu, mało też zaglądam do Was/ z góry przepraszam/ i na pewno to nadrobię. Czas zajmuje mi nie tylko praca w ogrodzie , ale często niedziele mam zajęte poprzez wyjazdy na różne imprezy  , które po pandemii wróciły. Rękodzieło się sprzedaje, a ja muszę ciągle uzupełniać , lub przygotowywać nowe prace. Dziś anioły w technice pergaminowej , techniki nie zapomniałam, ale dawno, dawno nie robiłam. Skoro kartki juz u właścicielki, a kalka jest jeszcze, więc trzeba wykorzystać 


Pozdrawiam , u mnie dzisiaj upał wieczorem czeka mnie podlewanie ogródeczka

9 komentarzy:

  1. Piękne anioły Tereniu, nic a nic nie wyszłaś z wprawy. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu, cudowne anioły, zwłaszcza ten drugi.
    Album gotowy, jutro nadam paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie i zwiewnie. Piękne aniołki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, jakie piękne są:) wiem, że to wymagająca technika dlatego tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te Twoje anioły! Miłego czasu w ogrodzie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te anioły. Są takie delikatne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń