sobota, 18 czerwca 2022

41-- Wracam z karteczkami

 Moi drodzy dawno mnie tu nie było, powód, brak czasu na wpisy , chociaz zawsze coś robie , ponieważ imprezy cykliczne , rekodzielnicze wróciły i trzeba z czymś nowym jechać. Jurto się wybieram do Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu, przy okazji odwiedzę krewnych i znajomych Zapowiada się fajna impreza popatrzcie na plakat

Na wstępie chcę podziekować Małgosi  https://papierowy-jarmark.blogspot.com/    za piękny album , którym Małgosia obdarowała mnie na swojej zabawie Candy Małgosiu , jeśli możesz to proszę pokaż zdjęcia albumu no i tej pięknej karteczki składaczkowej A teraz pokażę kilka kartek na uroczystość chrztu świętego, uzyłam tekturek i papieru kraftowego, prościutkie , skromne/ ale wewnątrz mają stosowną kieszonkę / Pozdrawiam was bardzo serdecznie , no i zapowiada się piękna letnia , goraca pogoda



5 komentarzy:

  1. Tereniu, podziwiam te eleganckie karteczki.
    Album pokażę dzisiaj, a karteczkę już pokazywałam wcześniej.
    U mnie dzisiaj upał tropikalny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustowne kartki. Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu super kartki i powodzenia na kiermaszu. Szkoda że to tak daleko by bym Cię tam odwiedziła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki. Owocnego pobytu na jarmarku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń