niedziela, 7 stycznia 2024

2/2024 - tygodniowe prace

 Witam , jest juz na podkarpaciu zima, a może dopiero taka namiastka, ale już biało i sypie śnieg , więc do rana może być go dość sporo. W tygodniu ,który minął, zrobiłm tylko dwa worki na chleb / nie odpuszczam tego tematu/ chociaż len , który kupuję od roku w polecanej hurtowni, znów podrożał . No powstał jeszcze obrazek na desce, inspiracja storczyka , który powtórnie zakwitł i ma się dobrze w wybranym miejscu w mieszkaniu . Spójrzcie na prace 



Pozdrawiam  zimowo , więc trzymajcie się ciepło 

13 komentarzy:

  1. Świetne worki. :)
    Storczyki są piękne.
    Mam biały, który zawsze zakwita na Boże Narodzenie i kwitnie do wiosny.
    Częściej piszę w drugim blogu - tam dzieje się więcej - zapraszam i tam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u nas zima jest od rana a nawet od wczoraj w nocy, W każdym razie jak szłam rano do kościoła to miałam niezły problem w tym śniegu. Co do prac to podziwiam Twoje worki na chleb , są rewelacyjne !! Szyj jak masz zbyt ile wlezie. Storczyki moje zabierają się za kwitnienie a innych nie robię jak by co.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są Twoje woreczki! Obrazek też ładnie się prezentuje. Fajne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje woreczki, Tereniu. Obraz też bardzo mi się podoba.
    U mnie śnieg padał cały dzień - prawdziwa zima.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne worki, będą stanowiły dodatkową ozdobę w kuchni, a do tego są bardzo praktyczne. U mnie bez śniegu, ale mrozi i jest wiatr. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Worki są rewelacyjne !
    A zima to jest nareszcie prawdziwa zima,jak za dawnych lat 😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję - pozdrawiam zimowo

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności i obraz i woreczki na chleb! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń