sobota, 20 stycznia 2024

4/2024 -Zima, zima , ach to ty....





 Co prawda zima za oknem, ale ja ostatecznie pożegnałam choinkę , zrobiłam stroiki, ponieważ czasu świątecznego jeszcze trochę mamy Stroik w pudełku to zasuszone moje hortensje, kwiaty , liście, dołożyłam dwie świece .A drugi stroik  w wazonie z gałązkami świerkowymi, z wykorzystaniem gwiazdeczek szydełkowych/ oczywiście wszystkie od moich zaprzyjaźnionych  szydełkowiczek/.Czekając na wiosnę namalowałam na desce maki Macie jakieś plany na weekend, ja wybieram się na Koncert Noworoczny w moim miasteczku - Pozdrawiam , całuski 

14 komentarzy:

  1. o ja właśnie dzisiaj też mam zamiar pożegnać choinkę, stroiki bardzo fajne, maki na desce śliczne. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Viola , w tym roku karnawał krótki 😊.

      Usuń
  2. Niezapomnianych wrażeń na koncercie. Maki piękne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknię za wiosną i fajnie było zobaczyć Twoje malowane maki na desce. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stroiki, Teresko. I maki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł miałaś robiąc ten stroik z białymi dekoracjami. Prezentuje się mega uroczyście.
    Mąki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, dziękuję za taki post - miód na serce- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje stroiki ja tez zabieram się za rozebranie choinki . Na Koncercie Noworocznym byłam ale innym i w Nowy Rok. Miłych wrażeń .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stroiki. U mnie jeszcze choinka stoi i szkoda mi ją rozebrać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu dziękuję , zawsze to jest wspomnienie Świąteczne

    OdpowiedzUsuń