niedziela, 14 stycznia 2024

3/2024 Niedziela - to początek czy koniec tygodnia ?

 Tak sobie publikuję te posty tygodniowe i nie wiem , jak długo wytrwam, ? Dziś bardzo ponury i zimowy dzień .Podusia, kocyk, herbatka , to takie drobne detale , ale sprawią ,że lepiej się poczuję /ot tak mnie naszło/ 😊Minął tydzień , w którym namalowałam jedną deskę; gerbery , co niektórzy już mi zwrócili uwagę ,że to nagietki , no i uszyłam obrus na okrągły stół / średnica 1,10 cm/ z falbaną , to było zamówienie, /już odebrane/ , a etui na sztućce , chyba zaczekają na śniadanie wielkanocne , klientka nie odebrała , są więc wolne .Pozdrawiam Was serdecznie, wirusy krążą i zima trzyma 





12 komentarzy:

  1. Tereniu sama jestem ciekawa na ile Ci starczy zapału w tych publikacjach raz w tygodniu. Dzisiejsze prace super są, fajnie że masz na nie zamówienia. Ja to chyba muszę przystopować bo za dużo robię tych rzeczy, a zamówień jak na lekarstwo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe prace. Teraz takie szare dni i chyba każda z nas ma czasem gorszy dzień. Głowa do góry będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z tymi nastrojami to bardzo różnie- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe prace, szczególnie etui na sztućce. Pogoda jakoś niezbyt nam sprzyja, taka pora niestety.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , mam teraz po drodze z maszyną do szycia -pozdrawiam

      Usuń
  6. Dużo rzeczy zrobiłaś więc tydzień należy do udanych :-).Obrus z falbanką świetny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne prace, Tereniu. A na te styczniowe dni kocyk i herbatka są idealne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń