piątek, 11 lutego 2022

12- Termosiki na jajka

 Dzisiaj pokażę  cztery osłonki na jajka, uszyć było nie trudno, tył filc biały, a przód musiałam ozdobić haftowana aplikacją jajka , pisanki, bo jak nie ma koronki , to musi być hafcik  takie osłonki pozwolą utrzymać jajko w ciepłej temperaturze jeszcze przez jakiś czas , i nie muszą być zastosowane tylko do śniadania wielkanocnego, ale przez cały rok Moje drogie, ośmielę się tu napisać , jeśli macie jakieś kawałki lnu czasem , niepotrzebne, albo leżą gdzieś w pudłach to ja chętnie odkupię i oczywiście zagospodaruję . Teraz zabieram się za kartki wielkanocne , bo czas ucieka, maszynę naoliwię  i niech sobie odpocznie  A teraz zdjęcia osłonek







14 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają te osłonki i są praktyczne. Lnu niestety nie mam bo ja nieszyjąca jestem a haftuję wyłącznie na kanwie. Miłego weekendu Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko, piękne i bardzo praktyczne osłonki. Lnem niestety nie poratuję, bo nie mam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze coś ciekawego wymyślisz Tereniu. Bardzo fajne te osłonki, i jakie przydatne. Hafcik na nich uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i praktyczne te czapeczki na jajeczka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń