wtorek, 22 lutego 2022

15--- Kolejne szyjątka

 Chociaż w międzyczasie zrobiłam dwie kartki już imieninowe dla Kazimierza, niestety zapomniałam sfotografować , a dzisiaj zostały zabrane . Będzie kilka okazji by ofiarować w prezencie alkohol. Nie wybrałam papieru ozdobnego, ani pudełka drewnianego, postawiłam na tkaninę , kolorowy len , oczywiście hafcik i koronka , musi być . To by było na tyle , teraz mam na myśli kolejny projekt , muszę się najpierw oczytać jak to zrobić , w każdym razie materiał zakupiony . W pasmanterii też dziś byłam , bo jak szyć bez nici- wszystko też tam zdrożało, nie wiem co o tym myśleć. Pozdrawiam was serdecznie - trochę pada u mnie.




9 komentarzy:

  1. Bardzo dekoracyjne opakowanie na winko, Teresko.
    U mnie też dziś padało:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko super alternatywa dla torebki i pudełka. Świetne te woreczki na winom uszyłaś. No i hafcik pierwsza klasa.
    Co do cen w pasmanterii ja się już nie dziwię, choć w zasadzie takie nici to się kupuje raz na jakiś czas.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To urocze i bardzo oryginalne opakowanie Tereniu.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalne i ekologiczne.. super opakowanie na trunek :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opakowania na alkohol. Coś wyjątkowego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń