poniedziałek, 4 kwietnia 2022

27---- Etui na sztućce

 Czas bardzo mi ucieka,  prawie tydzień nic tu nie pisałam, , ale to nie znak ,że odpoczywam, trochę sprzątam, a trochę grupuję moje prace , bo zapowiada mi się dwa kiermasze świąteczne, trochę moi znajomi mi grzebią i coraz to pytają , czy to może być moje- oczywiście przecież najbliżsi mają pierwszeństwo , a ja się cieszę, że jeszcze jestem na coś potrzebna, grzebię w materiałach i widzę ,że po świętach muszę zakupić większe kawałki. Z niewielkich kawałków lnu powstało cztery szt etui na sztućce , jak by było potrzebne to jeszcze coś wygrzebię 




Teraz się szykują kurki , ale może o tym następnym razem Pozdrawiam bardzo ciepło, 

12 komentarzy:

  1. Bardzo elegancko się prezentują.
    Pozdrawiam, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam etui na sztućce! Pięknie i elegancko wygląda to na stole, tak pałacowo :). Twoje Tereniu są śliczne!
    Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne etui, wprowadzają elegancję do wystroju stołu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Tereska że masz zbyt na swoje prace. A etui na sztućce z koronką wyszły Ci rewelacyjnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne etui, wyglądają bardzo efektownie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się etui prezentuje, len i koronka to piękne polaczenie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują te etui na sztućce. Zestaw en i koronka zawsze pięknie wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie eleganckie, pięknie wykonane etui :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie etui, w sam raz na świąteczny stół. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały detal współtworzący uroczystą oprawę Świąt. Lubię bardzo takie piękne elementy nakrycia stołu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne etui. Rewelacyjna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń