czwartek, 28 kwietnia 2022

32 - Kartki ?

 Obiecywałam sobie  , na początku roku, że nie będę robić kartek, mawet miałam trochę przydasi, papierów, to podarowałam w dobre ręce, niech służą . A tu niespodzianka, koleżanka z którą się spotykam w Klubie Poetów i Twórców Ziemi Jasielskiej , poprosiły by jej zrobić dla chrzestnicy w Anglii, nie mogłam odmówić i zrobiłam z tych materiałów , które jeszcze wygrzebałam, są i, a nawet już pojechały , wyszły jak wyszły 


Słabe zdjęcia bo robione wieczorem, a ja się śpieszę bo czeka mnie dwudniowy wyjazd, wreszcie coś dla siebie  - pozdrawiam was bardzo

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszły Tereniu. Życzę Ci udanego wyjazdu i wspaniałego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszły Tereniu. Życzę owocnego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko przede wszystkim udanego wyjazdu !! A karteczki świetne, zwłaszcza ta wyszywana. Fajnie Ci wyszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Są prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki wyszły Ci prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu, przepiękne kartki zrobiłaś, a widzisz - trochę przydasiów zawsze warto mieć pod ręką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń