piątek, 22 kwietnia 2022

31-- Doceń czosnek

 Może i wygląda niewinnie , ale ma wielką moc w tak niepozornym ząbku. Dziś ograniczę się tylko do przechowywania , a nie do właściwości. Można zaplatać w warkocze, można przechowywać w pudełku, w słoju, byle by było ciemno i sucho. Ja ze względu na dobroczynne właściwości lnu polecam woreczki lniane, z hafcikiem lub koronką , będą też eleganckie w kuchni popatrzcie




Pozdrawiam was serdecznie, nie może zrobić się ciepło, a tak czekam by popracować w ogrodzie 

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czosnek i często zajadam pod rożnymi postaciami. A woreczek jest śliczny, Teresko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super woreczek, lubię takie klimaty. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś świetny pomysł z tym woreczkiem. Mi się zawsze sypie czosnek, a używam go nie tylko w kuchni, ale i do podlewania roślin. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásne a praktické vrecko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny woreczek,czosnek dopiero doceniam,dawniej był dla mnie odstraszający w zapachu

    OdpowiedzUsuń
  6. Za czosnkiem nie przepadam ale w domu mam i taki woreczek na pewno przydałby się w domu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu przyznaję że kupuje czosnek jak mi sie skończy, ale nigdy w dużych ilościach, ot jedna główkę, a że nie uprawiam i choć woreczek bardzo mi sie podoba to u mnie by się nie sprawdził :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń