wtorek, 12 kwietnia 2022

28--- Subtelny anioł

Dawno mnie tu nie było, i dziś taki post świąteczny, ponieważ wcześniej przygotowywałam się do dwóch kiermaszy  , teraz sprzątam pracownię i widzę ,że gdzieś zachował się taki smukły anioł na desce , więc śpieszę ze zdjęciami, by móc go umieścić w odpowiednim miejscu , ale może poszuka nowego domku ? 




 Zdjęcia wychodzą mi kiepsko, ponieważ już nie ma słońca. Pewnie przed świętami już się tu nie pokażę , wię życzę by te Wielkanocne Święta były dla Was zdrowe i spokojne , niech Chrystus Zmartwychwstały Wam błogosławi 

10 komentarzy:

  1. Przepiękny i bardzo subtelny ten anioł, Teresko. A ja Ci z całego serca dziekuję za pakę pełną super przydasi oraz za karteczkę życzeniami.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko fajnie że odnalazłaś tego Anioła i ujrzał światło dzienne. bardzo urokliwy jest. Dziękuję za życzenia a Tobie i Twojej rodzince to ja zdrowia życzę bo ono najważniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu , dziękuję za życzenia, niestety kartka ode mnie teraz nie poleci,/ mam juz dzieci i wnuki, nie wyrabiam/ ale po świętach się odezwę Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten anioł Tereniu, taki zatroskany.
    Spokojnych, zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny, zadumany anioł. Zdrowych i spokojnych Świąt :-).

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia i je odwzajemniam. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    កាស៊ីណូអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń