poniedziałek, 1 marca 2021

22- Długo mnie tu nie było

 No , cóż biorę się za duże obrazy, a tyle obiecywałam sobie , że najwzższy czas na małe drobiazgi, a ja tak mam , że jak zaczynam jedną robótkę to do końca , aż do znudzenia. Może warto mieć kilka zaczętych i powolutku kończyć. Na początku mojej pracy już widzę koniec, jak to ma być oprawione, gdzie wiśieć , albo komu podarować. Ten obraz u mnie po raz drugi haftowany, niektóre hafciarki wiedzą, że to Vervaco i sepia , tak lubię i mam kilka w domu obrazów. Swięty Jan Paweł II ten obraz  juz zostanie u mnie w domu. Dla ciekawości to ma 9 rodzajów DMC i 15 pasemek zuzyłam. Wielkość 32x40 cm Biała rama . Zmykam i pozdrawiam 





Ech, zle się teraz robi  zdjęcia 

7 komentarzy:

  1. Przepiękny ten obraz, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu - przepiękny obraz! Ogromnie lubię taką kolorystykę, w tym wypadku wygląda to zjawiskowo. No cudeńko. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, ten obraz to prawdziwe arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wyszedł, a ta jasna oprawa bardzo mi się podoba. Nie wiem, czy ten nie taka uroda tego wzoru, że ciężko uchwycić te kolory... Ja ze zdjęć swojego JPII również nie jestem zadowolona... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż tu musi być pracy- podziwiam!

    OdpowiedzUsuń