niedziela, 14 marca 2021

27----- mały hafcik

 Trochę siedzę z igłą i nitka , wracam tez do haftu płaskiego , który kiedyś wyprzedzał haft krzyżykowy Pamiętam jak kupowałam czasopismo Igłą i Nitką  - kiedy zarzuciłam ten haft , oddałam te wszystkie numery kuzynce . Teraz wzorów szukam gdzie się da , ten wzór z Printeresta . Ramkę miałam drewnianą , kiedyś było tam włozone zdjęcie , a dziś jest hafcik  takie różowe kwiatuszki, haftowałam jedwabną nitką Jestem zadowolona z tej pracy, może jeszcze coś włożę na tamborek Dziś pozdrawiam i życzę zdrówka




10 komentarzy:

  1. Teresko, przepiękny hafcik, wygląda jak namalowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, niestety z tą techniką jakoś się nie polubiliśmy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że wróciłaś do tej techniki, jest piekna a obrazek mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft Tereniu, rzeczywiście jak malowany!
    Miłej niedzieli :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna miniaturka Tereniu, bardzo mi się podoba.
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten haft. Moje początki z haftem to haft krzyżykowy i raczej tak zostanie . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Tereniu nie wiem czemu zarzuciłaś ten haft płaski. Wychodzi Ci cudownie. przepiękne te kwiatuszki w ramce. Haftuj dalej bo wychodzi Ci to rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie haft płaski jest bardzo malowniczy. Piękne te kwiatuszki:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny haft,tego to ja już nie potrafie

    OdpowiedzUsuń