piątek, 5 marca 2021

23--- Ptasie trele

 Wiosna wkroczyła z wielkim przytupem , czuć w powietrzu powiew świeżości, śnieg  stopniał, pierwsze kwiaty już szukam w moim ogródku  Ptaszęta juz jak by ożyły, i juz mam ich w ogrodzie. Nie tak dawno, haftowałam  na tamborku, a dziś zamieściłam w albumie . Bazę miałam gotową spiętą na kółkach, reszta to mój papier , Mam kilka bloczków do projektów  i ten jeden z motywami ptaków i bardzo dobrze mi się wpisał w album . Ma 12 kart , każda z kieszenią bo przyrodnicy , oprócz zdjęć robią jeszcze wiele zapisków, więc są dodatkowe kartki i bazy , Suma summarum uważam ,że zachowuje swój styl i klimat , dzisiaj więcej zdjęć 








Pracę zgłaszam do http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2021/03/wyzwanie-marcowe.html gdzie trwa wyzwanie marcowe ;Ptasie trele 


oraz na twórczej grupie rękodzielników https://tworczaprzekier.blogspot.com/2021/03/konkurs-marcowy.html wyzwanie marcowe  Zapach wiosny ;



Dziś długi post , jak nie w moim stylu - Pozdrawiam  wiosennie

12 komentarzy:

  1. Świetny album- ogrom pracy! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i pomysłowy album Tereniu.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały ptasi album, Teresko.
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, bardzo energetyczny i wiosenny album. Życzę powodzenia w wyzwaniach!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna idzie to i ptaszki zadomowiły się w Twoim albumie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album! Bardzo ciekawy pomysł, aby zdobiły go właśnie ptaki :). Dzięki temu jest iście wiosenny :).
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko proszę popraw link odsyłający do szufladowej zabawy. Niestety nie działa :(.

      Usuń
  7. Świetny album! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ptasi album. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Świry Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń