środa, 17 marca 2021

29-------- Stare deski i ceramika

 Od razu nawiążę do tytułu postu  Deski przygotowuje mi mąż , wiecie że od czasu do czasu namaluję jakiegoś anioła , pozostają jeszcze tzw odpady , więc żeby nie było marnotrawstwa to deseczkę , bejcuję , obustronnie i mam w swoich zbiorach wiele rzeczy z ceramiki, więc w tym / moim/ wieku nie chcę ich wyrzucać więc wykorzystuję tzw zero waste , nadaję im nowy wygląd i tak moja nowa pasja rękodzielnicza  ; spójrzcie na te wytwory




Na tej desce za pomocą kleju montażowego zamocowałam płytki ceramiczne z kwiatami; różą , orlikiem i bzem 




 Na kolejnej piękne serduszko ceramiczne , które podmalowałam na złoto i ptaszek 

Pozdrawiam  trzymajcie się zdrowo

5 komentarzy:

  1. Pięknie tak nadać nowy wygląd, nie wyrzucać, a pokazać, że może z czegoś jeszcze powstać coś wspaniałego. Cuda tworzysz, bardzo mi się podobają. Miej cudowny dzień, pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i oryginalne prace, Teresko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta deseczka z ceramicznymi kwiatami niezmiernie mi się podoba. To doskonały pomysł na zagospodarowanie resztek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł, ślicznie to wygląda.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń