piątek, 12 marca 2021

26--- Bardzo się ucieszyłam

 Na te dni, wszystkie, które nas dotykają , choroby, izolacje, u mnie wichury ,że strach wyjść z domu , dostałam piękny prezent. Justynka z blogu https://wielkiemalepasje.blogspot.com/ ogłosiła jakiś czas temu Candy. Dla niewtajemniczonych Justynka szyje śliczne lale skarpetkowe. Ponieważ mam jedna wnuczkę i trzech urwisów , zawsze po cichutku myślałam , ale Lila by się ucieszyła, zresztą powiem po cichutku ,że jej mama ma dryg do robótek, ale póki co to jeszcze dzieciaczki małe . No jest ogłoszenie wyników Justynka obdarowała trzy osoby , jedną z nich byłam ja , Kiedy zobaczyłam wielką paczkę oniemiałam , po szybkim otwarciu jest laleczka skarpetkowa  i to jest to , ale zobaczcie sami , że oprócz skarpeciaka było mnóstwo różnych rzeczy , może nie wszystko widać na zdjęciach 




Justynko bardzo dziękuję a wy zaglądajcie na jej profil na FB i na jej blogu , jej prace to wielka inspiracja , wszystko wykonane i zapakowane perfekt 

9 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent dostałaś :) też bm chciała taką lalkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo, gratuluję! Justynka ma cudne te laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIękny prezent i dobrze, że w takim czasie- na pewno przyniesie wiele radości:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko, serdecznie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu cieszę się bardzo, że mogłam sprawić Tobie niespodziankę. Niech wszystko dobrze służy :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Super zostałaś obdarowana. Śliczna lalka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale zostałaś obdarowana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała zawartość!!! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń