sobota, 5 marca 2022

18---- Serwetka śniadaniowa

 Już kolejne posty będą o pracach świątecznych, dziś dawno zaczęta serwetka z haftowanymi kłosami zbóż , jest na kanwie koloru ekri , wykończona mereżką , a wielkość 40 x 40 cm Ponieważ kłosy zbóz to pomyślałam o serwetce do koszyczka na pieczywo i tak położyłam bułki, które bardzo lubię , kupuje w Lidlu mają taki smak paluszków słonych , naprawdę mi smakują Mam  na ukończeniu pisanki, , które pewnie będą w hafcie Pozdrawiam Was życzę dla siebie i dla Was spokoju i jeszcze raz spokoju





5 komentarzy:

  1. Teresko, śliczna ta serwetka i idealna do koszyczka z pieczywem.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko świetna serwetka, hafcik uroczy . Te bułki uwielbiam zawsze jak jestem w Lidlu ja kupuję, są wspaniałe, nie wiesz czy wiesz ze on są pieczone na piwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta serwetka i ten delikatny hafcik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń