wtorek, 1 marca 2022

17--- Jak ten czas leci

 I dziś 1 marzec, a dopiero mieliśmy wigilię , święta bożo- narodzeniowe, a tu już marzec - post i kolejne Święta Co czas przyniesie , zobaczymy , rozmawiam z moimi dziećmi, one mają w sobie mniej lęku i dobrze bo zawsze mnie uspakajają, a poza tym rozmowy są zawsze potrzebne, Moja maszyna do szycia turkocze jak tylko mam chwilę czasu, chociaż nie ukrywam , że robie porządki z moimi przydasiami .Chcę by szafa i biurko się domykały Dziś byłam w empiku i zakupiłam fajną książkę Magia Szycia / na razie oglądam , ale widzę wiele fajnych rzeczy bardzo użytecznych/ 

taka okładka 


Dzisiaj skończyłam ładny bieżnik w kolorze ekri z gipiurową koronką 


Pozdrawiam i do następnego razu

13 komentarzy:

  1. Za szybko ten czas leci. Piękny bieżnik Tereniu. Książka napewno się Tobie przyda.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję, książki i gazetki rękodzielnicze zbieram od lat

      Usuń
  2. Fakt Teresko, czas szybko leci a ile z niego przecieka nam przez palce. Dlaczego wszyscy się dziwią jak wyciągam w autobusie książkę lub robótkę ???
    Bardzo fajny bieżnik Ci wyszedł!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i bardzo elegancki jest ten bieżnik. Serdeczności Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko piękny bieżnik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny bieżnik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, rozmowy z bliskimi bardzo pomagają w tym trudnym czasie.
    Super bieżnik:)

    OdpowiedzUsuń