czwartek, 10 marca 2022

19----- Dekoracje świąteczne 1

 Ja obiecałam dzisiaj będzie o haftowanych pisankach   -  jest taka mała zajawka tych pisanek , bo kolejne się robią . Oczywiście jajko styropianowe  / 12/  i 4 kawałki haftowane , starannie naciągnięte. Postawiłam na kolor niebieski . Będą i inne kolory, po prostu wykorzystuję mulinę Codziennie chodzę na spacer by ten czas jakoś wypełnić i nie słuchać na okrągło tych strasznych wiadomości . Jest dobra pogoda  i widzę nawet pierwsze wiosenne kwiaty Pozdrawiam i dziękuję ,że macie jeszcze ochotę na robótki i zaglądacie do mnie 




8 komentarzy:

  1. Przepiękne, a że niebieskie, to tym bardziej mi się podobają.
    A u mnie śnieg.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię Teresko za haftowanie wszystkich części jaja. Ja zazwyczaj poprzestawałam na dwóch, a dwie pozostałe to materiałowy patchwork. Jaj są boskie!!
    Na spacerki to i ja chodzę a oglądam wiadomości tylko raz dziennie. Poza tym mam włączone radio żeby czegoś nie przegapić. Póki co cieszę się że się rano budzę we własnym łóżku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kolorystyka, to bardzo ładne jajeczka.
    Serdeczności Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są :) połączenie niebieskiego i białego jest bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te jajeczka. Widać że były bardzo pracochłonne ale efekt wspaniały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, niepowtarzalne pisanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne haftowane jaja:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń