wtorek, 22 marca 2022

24--- Dekoracje świąteczna - 4

 To juz kolejny post z dekoracjami świątecznymi, tym razem bardzo duże styropianowe jajo o wysokości 30 cm/ jeszcze miałam w swoich zapasach/ przyszedł czas by je ozdobić. Użyłam materiału w bardzo delikatne srebrne kropeczki, sznurek, koronka , kwiatki z juty i lnu - robiłam sama Oponka styropianowa , jako podstawka , cała w jutowym sznurku I całość tak się prezentuje, Może powędruje jako dekoracja do biura mojego syna Pozdrawiam was gorąco, dziś u mnie pięknie, ciepło, co raz to wychodzę do ogrodu 





6 komentarzy:

  1. Fajne Ci Tereniu to jajo wyszło. Sznurek i jutę bardzo lubię a wielkość jaja robi wrażenie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się jajo prezentuje, Teresko, w takim ekologicznym, stylu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowo ozdobiłaś jajko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wielkanocna dekoracja! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam wszystkie dekoracje świąteczne i bardzo mi się podobają. :)
    Szczególnie haftowane jajka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń