piątek, 25 marca 2022

25- Kolejny bieżnik- i maleńka przerwa w dekoracjach świątecznych

 Kiedy zakupiłam len w pięknym kolorze ciemnego brązu, a tak naprawdę to ciemnej czekolady , odłozyłam na bak, bo wydawał mi się zbyt gruby, mięsisty, zamysł był inny. ale jak to mówią krawiec tak kraje ......... i wykroiłam bieżnik 45x 140 cm, by nadać trochę kolorytu naszyłam przez srodekbawełnianą białą koronkę dość szeroką Mereżka maszynowa i gotowy. Zostało jeszcze na dwie serwetki 40x 40 cm Komplet gotowy , będzie zdobił nie jeden stół  Czas tak szybko leci, święta coraz bliżej, pogoda była piekna w minionym tygodniu, tak ,że moja cebulka i groszek zielony juz zasadzony, niech rośnie. Zyczę ciepłego i dobrego weekendu. 






7 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tą białą koronkę zdecydowanie rozjaśniło ten ciemny len. Brawo za pomysł , teraz będzie fajny komplecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancki bieżnik, Teresko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronka pięknie uzupełnia bieżnik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny bieżnik, kolorystyczny kontrast fajnie tu wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny komplecik. Koronką nadałaś mu kobiecego charakteru- całość prezentuje się elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowo ożywiłaś bieżnik. Groch zasiałaś to ja też już muszę :-).

    OdpowiedzUsuń